16 dagar kvar

Anledningen till att jag bara skrivit två, och väldigt korta, inlägg den här veckan är att jag legat framför tvn helt död. /: Har inte ens orkat gå till datorn eller haft den i knät i och med att den är varm och jag typ kokade av feber ,, :P nu mår jag iallafall lite bättre men det är fortfarande inte helt bra, förkylningen vill inte försvinna och inte mitt tunga huvud men jag tror att febern är historia nu .. och det känns skönt :)

Ja de är det jag har gjort den här veckan, förhoppningsvis orkar jag ta mig till skolan i morogn och genomlida ynka två lektioner, så det går nog bra får jag hoppas (: Helgen är helt oplanerad, men på fredag frågade therese om jag ville träffa henne så vi får vell dra ihop några flickor och hitta på någonting mysigt tillsammans, :) blir nog en lugn helg med tanke på veckan som varit ...
Idag är det bara 16 dagar kvar tills jag blir 18 (: tiden går så sjukt fort fast det ska bli riktigt kul!

Fick inte mycket sagt om träningslägret vi va på i helgen, det vart en mycket lyckad helg med mycket träning och roligheter ... :) Vi hade typ några 95er, tjejer, i samma hus första natten, hahah. Vilka fjortisar. Vi drog slutsatsen att vi aldrig varit som dem och de va vi glada över .. :P

Nej, känner att förkylndingen fortfarande tar emot och säger nej till vissa jobbiga saker, som att skriva här ... skriver mer när jag blivit piggare :) bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0