äntligen torsdag, efter skolan!!

Då va även torsdagens skola avslutad, riktigt skönt. Då det va den här dagen vi alla gått och fruktat hela veckan, nationellt prov i Matte B. Jag tror att det gick ganska bra faktist, bättre än förra året troligtvis (: så det känns skönt.
I morse när jag vaknade trodde jag att provet skulle gå åt hell verkligen, vaknar efter att ha kanske sovit sådär några få timmar, jag behöver massor med sömn på natten ^^ får pallra mig upp ändå och upptäcker att Ns kyl enbart innehåller en näst intill tom yoghur ... och jag ska skulle sitta på ett prov i flera timmar?! blir riktigt sur och grinig, men eftersom min käraste är så snäll så kör han mig till macken där jag kunde köpa två bananer och en dricka :) så ja, tillslut satt jag på provet med magen full och jag glad igen ... hhahaha! :P
Nu ska jag strax iväg till gymmet, kommer nog  vara ganska segt, jobbig fys igår och jag är trött i huvet! menmen .. (: jag funderar nästan på om jag håller på att bli sjuk eller ngt, nyste nyss 4 gånger på rad och igår nös jag fllera gånger .. /: hoppas verkligen inte det, eftersom vi har träningsläger i helgen!!!

Nu ska jag ta moppen och åka upp till gymmet, hahah (: pappa envisas med att spara moppen, han gillar den, och då kan man ju ibland utnyttja den lite! ;) ibland är det faktist kul att åka moppe .. byye (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0