Garderoben

Jag har lääänge varit på jakt efter en fin lite axelväska, gärna en brun. ni förstår nog vad jag menar för någon typ, och inte allt för stor och inte allt för liten som nästan alla jag sätt varit. Och igår när jag gick in i våran garderob för att leta efter en sjal, som förövrigt är super fin men som för tillfället är  uppe i haparanda, så fann jag istället en helt perfelt väska!!! Nästan precis sån som jag letat efter, det visade sig att mamma gömt den för mig i snart 18 år för att jag istället hysteriskt skulle flänga runt och leta efter en ... haaha! Troligtvis så hade även hon glömt att den fanns. Hon hade den i min ålder och den ser sådär snyggt använd ut :D jag gillar mitt kap i våran garderob och hoppas på att en vacker dag kunna fynda mer i den ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0