Hej

Bloggen har ju strejkat några dagar pga ngt konstigt arbete :P jag förstår inte vad de fixade för ngt menmen, nu är de klart :)
Festen hos Sandra i lördags vart riktigt trevligt, det bjöds på mycket skratt och trevliga stunder med mysigt folk .. :) I veckan nu har jag inte gjort något speciellt direkt .. eller igår, tisdag, så följde jag med Therese ut till brottby för att plugga matte, nationella i morogn /:, vädret va på topp så vi drog fram ute möblerna och satte oss på balkongen med matte bökerna och pluggade där, det va såå hilma skönt :) vi behöver bara mer värme nu!!! masssor.
Sedan fixade vi i ordning en kykling sallad, super god, till oss två och våra små pojkar :) så satt vi ute i solen och åt. det va riktigt mysigt ..

Idag är det matte plugg som står högt upp på mitt schema!!! Nationella i matte B känns ju sådär hyfsat kul lixom .. /: men jag SKA klara det (: inge mer med det. Sen ikväll har jag fys, tycker om att ha träning dagar man måste plugga för då är man tvungen att smitta iväg från allt plugg .. ^^ hahah!

I helgen ska vi, vårat fotbollslag, iväg på träningsläger någon stans. jag vet inte vart :P Fredag till söndag, ska bli skönt :)

Ajuste, en sak som är så värt att nämna, blogglunchen som gick av stapeln i måndags, medverkande va Jag, Therese, Niklas och Sandra ... hahahah! :P riktigt seriöst ..

Aja, ha det bra (: njut av solen och den sköna värmen som faktist finns idag också, dock inte lika varmt som igår. ( vi gick i t-shirt igår!!!!) aja, hejdå!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0