Hela 18 år :D

sådäär nu va det ett riktigt bra tag sen jag skrev .. men jag har inte riktigt orkat eller velat! Har börjar flera gånger men bara skrivit en rad och sedan raderat och fort som attans loggat ut och stängt sidan, fråga mig inte varför!
Men ja, vad har hänt då, Jag har gått och blivit hela 18 år :D I am so happy ... och jag fick sååå hilma många fina paket så som en digital kamera, en mixer, supersöta skor, ansiktsbehandling mm :) så jag är fortfarande toppen glad. på kvällen efter att jag bjudit släkt och vänner på pasta sallad och fika så begav vi oss in till stan där kvällen fick avslutas .. :) En bild på mig på min 18 år dag:

image52



Idag har jag varit på en arbetsintervju kan man vell kalla det, det gick super bra! Ska dit i morgon för att kolla hur allting går till och sen två tillfällen nästa vecka, ska bli väldigt kul :)

Om någon timme ska jag iväg på fysträning med fotbollen, ska bli riktigt skönt :D två dagar sen jag tränade och då börjar det bara krypa i benen på mig ... tyvärr! :P Efter det ska jag bara hem och ta det lungt, laga lite middag och se på en mysig film kanske.

Nu ska fixa i ordning lite grejer, ha det bra! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0