Hempizza

Nu är det Fredag igen och jag är glad :) Idag efter skolan, jag fattade nada i skolan idag menmen, så åkte jag och sandra hem hit till mig och åt lite kladdkaka som jag hade fryst in sen i påsk ^^ riktigt mumsigt och vi kände att vi va värde det en sånhär fredag ... :P Vi satt även och spånade på vad vi skulle klä ut oss till på en skiva vi ska på, jag blir 18 om 15 dagar :D, och kom fram till ett och annat. Men just nu är det SUPER hemligt, haha :P Vi tog bilen till till väsby och fortsatte spåna fast mitt bland kläderna .. det va kul och vi fastställde vårat beslut :P vi kommer va skit snygga. haha! nejrå, men det blir kul :)

Nu ska jag snart äta hemma gjord pizza :D jag har inte ätit pizza på kanske 4 månader och innan det ett halvår och sist jag åt hemmagjort kan jag inte ens minnas. Och det är så mycket godare :) så jag är glad och jag kommer bli tjock ikväll ^^ men jag har varit sjuk och måste unna mig det känner jag .. hahah! Känns som att jag alltid ska ha en ursäkt till att jag äter något onyttigt, aja .. så är det inte ^^typ.

Ikväll ska vi ses några flickor och förhoppningsvis hitta på någonting mysigt ... kommer nog bli trevligt! Dagen i morogn är helt oplanerad, hade sett fram emot en heldag med Niklas men dem drömmarna brötts fort när han berättade att det stod jobb på hans schema i helgen ... trååkigt!!!

Ajuste idag har jag och therese varia duktigt och skrivit på en lapp om sommarjobb i sommar, komunjobb. Inte allt för bra betalt men man får helt enkelt nöja sig med det man får :P så nu får jag hålla tummarna om att jag får det för annars är jag ganska körd i sommar ^^ men det löser sig alltid.

Nu ska jag hjälpa mamma och pappa med pizzan ... mumms, min ska ha parmaskinka, mozzarella och ruccula på!! Ha en bra Fredagskväll ... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0