Lycka

Skolagen idag har gjort mig väldigt glad :D Jag fick reda på att jag ska få VG i slutbetyg i Matte b, vilket jag inte alls förväntat mig! Känns riktigt bra .. :P hehehe. Dagen bjöd även på två stycken företagsekonomi prov, gick vell sådär! Men ett g får jag hoppas på  att jag fixar!
Idag har jag inget plugg att göra så det känns jätte skönt (: men jag har däremot träning ikväll, men det är bara kul! Va ett tag sen jag spelad fotboll, eller 1 ½ vecka sen men det känns som en evighet så det ska bli skönt.

Måste bara berätta att jag va med när ett av mina barnpassnings barn gjorde en historisk sak i han liv, haaha! Han cyklade för första gången, igår, utan stödhjul och jag va den som sprang efter och hjälpte till! riktigt duktig va han för att bara vara nyss fyllda 4 bast. Han vart så glad så ^^

Jag har typ träningsvärk i hela min överkropp, riktigt skönt! plus i magen som jag typ aldrig får i ^^ skönt.

aja, nu ska jag kolla vidare lite! Idag är det bara 10 dagar kvar tills min födelsedag (: och till theresornas namnsdag ^^ bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0