Måndag

Sådär, nu är måndagens skola över och det känns bra (: Måndagar är alltid lite segare än de andra dagarna och särskillt idag då man fick gå runt med magsmärtor hela dagen inte allas för kul. plus att det förstörde min skönhets sömn inatt, så det vart inte många timmars sömn inatt! menmen, nu är skolan slut för dagen .. men det som står på mitt schema idag är ju bara plugg ändå såå, det är ganska värdelöst! men jag slipper sitta i skolans super kalla lokaler iallafall .. Man håller seriöt på att frysa ihjäl om man inte går runt med jacka, skit jobbigt!

Vid 5 ungefär ska jag och mamma ut och jogga lite ^^ måste ta det lite lungt eftersom att jag varit sjuk i en vecka och jag vill allt annat än att inte få tillbaka det!!! men lite joggning är alltd skönt, plus att man får en ursäkt till att inte plugga mera ^^

Veckan ser lugn ut förutom relativit mycket plugg och träning, men bortsätt från det är den helt oplanerad!

Nu ska jag kolla vidare lite och sen gräva ner mig i företagsekonomin igen ... bye (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0