Saltkråkan

Idag är det då lördag och jag har precis fönat håret efter en varm och skön dusch ^^ Jag ska iväg med mamma och kolla på typ kök och så ska jag försöka hitta en fin hårklämma som jag kan ha ikväll (: för ikväll ska vi till en tjej i klassen som ska bjuda hem lite folk, blir nog trevligt!

Kvällen igår spenderade jag med Niclas och Therese, mina kvällsräddare, annars hade jag fått suttit själv hemma hela kvällen, det hade sugit! :P Så det va super trevligt, vi tog en sväng till solna och donken och lite sånt .. :)

Jag fyller ju som sagt år om en vecka och igår fick jag ett paket hem skickat på posten av min syster som bor i Haparanda ... jag kunde inte hålla mig så jag öppnade och det va en dvd box med jätte många Saltkråkan program :D :D Vad jag älskar min syster ibland, hon verkligen vet vad jag tycker om för ngt. hahah! Låter knäppt men jag verkligen älskar alla Astrid Lindgrens filmer, och bara för att man blir 18 måste man ju inte växa upp på alla punkter ^^ så nu någondag ska jag frossa i saltkråkan program. TACK SYRRAN!! juste, jag märkte lappen efter att jag öppnat paketet .. sorry /: ^^

Nu ska jag platta mitt håår. bye (: ha en super bra lördag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0