Solsken

Solen lyser utanför och det gör mig så glad (: riktigt skönt när jag cyklade hem från skolan .. Idag har vi bara gått runt och lyssnat på 3ornas projektredovisningar, jag är redan nervös för nästa året!!!! :P haha. aja. Idag har jag också tagir blodprov, världens tråkigaste människa som tar blodprov här nere i vallentuna, usch! Jag är inte alls rädd för sprutor eller ngt sånt men när hon ska göra det blir jag typ det. aja, jag överlevde trotts lite mindre blod i kroppen ^^

Om en stund ska jag traska iväg till första dagen på jobbet .. :D ska bli intressant, kommer troligtvis gå super bra :) 5 timmars jobb sedan blir det raka vägen till fotbollsträningen! (:

I morogn är det valborg, så otroligt fort tiden går!! känns som att det nyligen va nyår. Dagen i morgon ska jag först spendera hos Niklas med hans familj och en mysig middag, sedan ska jag vidare till sandra?! och fortsätta kvällen där. blir nog trevligt :)

Nu ska jag packa ihop mina träningsgrejer tills ikväll ..
ni får en söt bild på mig och Niklas också ^^ från min 18 års dag ..

image53

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0