tankar

Jag orkar inte plugga mera matte nu ^^ haha, pluggade typ i ungefär 30 min ^^ men jag är verkligen en sån person som inte kan plugga matte, antingen så kan man eller så kan man det inte. så är det bara :P och jag tror att jag kan det nu. Ett G ska jag nog iallafall få (: Vill inte sätta ett högre mål i B kursen eftersom då blir man bara besviken om man inte når det. Jag säger som Jossan att man får nöja sig med ett G i den här kursen :)



Jag läste på Blondinbellas blogg, jag vet super töntigt att jag läser den men jaa, jag gör det ibland. Iallafall, hon hade varit i riksdagen och lyssnat på någon som pratade om anorexi, tjejen som pratade hade själv lidit av det i 20 år. /: Jag tycker att det är så bra att dem tar upp det i riksdagen och att man inte bara blundar för det stora problemet, som det faktist är, och så otroligt många drabbade som finns!! Vi måste lära oss att hjälpa folk och visa att vi finns där och lyckas upptäcka om någon mår dåligt. Vi måste helt enkelt öppna ögonen mera!
Jag är en sån person som verkligen är intresserad av ex självbioligiska (jag tror att det heter så) böcker och verklighetsbaserade filmer. Och när personer, som i det här fallet, berättar om någonting som de råkat ut för själva, det är sånt jag tycker är intressant. Tv program som typ gossip girl och sånt dära är ingenting jag kollar på utan istället sitter jag bänkad framför tvn när program som sjukhuset eller dokumentärer kommer.
Jag kan inte som vissa andra sitta och gråta till typ oc, det känns så overkligt, men istället sitter jag och gråter till extrem home make over, just för att man blir så berörd när man vet att de verkligen gjort någonting för någon som verkligen förtjänade det.

aja, vet inte riktigt vad jag ville få ut med det hära ... :) menmen, kände att det behövdes komma ut bara!

Kommentarer
Postat av: soffan

haha självBIOGRAFISKA inte självbiologiska :D höhöhö

2008-04-03 @ 09:01:02
Postat av: camilla

haha, jag viste ju inte vad det heter sa jag ju ^^ visste att det va någonting sånt ..

2008-04-03 @ 11:12:20
URL: http://caaamillab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0