Torsdag

Idag är det redan torsdag och det ska blir så skönt att det redan är fredag i morgon och helg (: Morgondagen i skolan är ganska okej, enbart två lektioner fast det negativa är att det är engelska :/ jag verkligen hatar det! Det ska bli så otroligt skönt att slippa engelskan i trean, om jag nu inte får ig i kursen. men det hoppas jag verkligen INTE att jag får /:
Imorgon är det gymmet eller joggingspåret som gäller efter skolan (: på kvällen hade jag och min mamma planerat att kolla på Fame, tibbles musikal i år, therese är ju med lite :D, men hon ringde idag och berättade att det typ va utsålt, så om det inte dycker upp några biljetter får jag helt enkelt planera om kvällen och gå på Fame nästa vecka istället.. (:

Idag gjorde jag hjärt och lung räddning i skolan, ganska kul faktist! Iallafall intressant och väldigt nyttigt att kunna .. det är någonting alla borde kunna.
Idag har jag och Therese också varit och lämnat lite cv på olika ställen, eller bara therese, i Arninge! (: jag hoppas på det bästa för hennes skull då jag vet hur det är att jobba på ett ställe som Tacobar, bläää!! ska aldrig mera igen sätta min fot i en snabbmatlagnings kedja, eller vad det heter. Jag skulle lämna på ett ställe, men den personalansvariga va inte där så jag ska tillbaka i morgon istället (:

Nu ska jag gå, förlåt att jag är super dålig på att ladda upp bilder och sånt men har ingen bra kamera men om jag får en i present så lovar jag på massor med kort :D bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0