11/12

Gaaah va tiden går fort! SJUKT skulle jag säga .. På lördag, då det är Lucia, är det ju bara 11 dagar kvar tills julafton :O sjukt. Har flera julklappar som måste inhanldas och massa gott julgodis som bara måste göras (: Så jag ser frememot den sista riden nu innan julafton ^^

Idag började dagen med en intevju med en pastor på oingstkyrkan, han va jätte trevligt och faktist rätt intressant att lyssna på vilket gjorde mig glad. annars brukar sånt med gud vara rätt segt att höra på. Efter de gick jag en kort stund till skolan och fick reda på att jag får ett MVG i folisofi :D riktigt nöjd måste jag erkänna.
Snart ska jag iväg till Täby med Sandra för att inhandla ytterligare lite julklappar. Ska köpa en radiostyrd helikopter till Niklas, hahaha, som han tjatar om varje dag! Jag lovar, som en 5 åring. Men vissa pojkar har ju tendensen att kunna bli 5 år igen när de får syn på sånna saker. :P Så vad gör man inte för sina älskade? :)

Ny måste jag börja fixa i ordning lite grejer för att sen börja traska ner mot stationen (: BYE!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hallå Camilla?! Läser inte Niklas din blogg? Eller är den julklappen inte hemlig?

2008-12-11 @ 15:43:05
URL: http://joossann.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hahha. inte an chans att han skulle läsa min blogg :D plus att han typ aldrig sitter vid datan ^^ Fast iförsej så vet han redan typ att han ska få den. elle han har bestämt att han ska få den av mig tydligen :P

2008-12-11 @ 21:21:54
URL: http://caaamillab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0