4 advent

Gud så tiden bara försvinner iväg, redan 4 advent! Nu är julen riktigt nära vilket känns mysigt. Under helgen har jag avverkat några timmar på jobbet men har även hunnit med en utgång i stan! Faktist väldigt trevlig och billig .. :P Tyvärr hade ju Therese väldigt ont i huvet vilket va tråkigt. Men nu har vi sabbat två kvällar tillsammans så jag tror att det blir 3 gången gilt, eller va tror du?! :P Njmen jag hade trotts allt kul.
Jag ska nu om några timmar iväg på träning. I morgon fyller min syster år så i morgon kommer släkten och det ska fikas, mysigt :) Måste vara tråkigt att fylla år så nära inpå Julafton?! aja.

Dagen i morgon ska jag spenderamed syster och bakning, kanske täby för att inhandla de sista julklapparna!

Nu ska jag kolla lite på hoppningen på tv, om jag saknar ridningen!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0