äntligen

Idag är det onsdag och bara två dagar kvar tills Jullovet tar fart .. Ska bli riktigt skönt med lite ledighet och massor med julmys :)
Dagen har jag spenderat i stan idag med therese för lite Julklapps handling. Jag gjorde dessvärre inga storfynd men kom hem med en liten julklapp till Niklas, jag kan inte längre skriva ut de i och med att han börjat tjuvkika här då och då! Vilket jag aldrig trodde han skulle göra. menmen! Snart kommer mamma hem och plockar upp mig för att sedan åka vidare mot kalas för Emilia. Hon ska få pippi kläder av oss! :D Hon kommer bli överlycklig, de lovar jag. Pippi är hennes favorit.

Snart helg igen då och Jullov med andra ord, men i helgen blir de inte mycket lov för mig då jag ska jobba fredag och kördag kväll :P Men sen blir de bara1 gång till under jullovet vilket känns skönt ..

ajuste, igår hade vi flickor jätte mysigt julbak hos rarra. :) Jag bakade mina efterlängtade lussebullar och Rocky Road, och båda vart super goda! Så idag har jag smaskat i mig en stoor lussebulle. Jag har ju många Lussebulls dagar att ta igen känner jag nu när jag inte kunat äta någon förrren nu. Hahah! Gott va de iallafall .. (:
Nu kommer mamma när som helst. Ha en bra kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0