baaaajs

Idag är det lördag, en grå och trist sådan! Igår skulle min kväll styrts in till staden för firande av therses som fyllt 18, men självklart ska min äckliga, fula och dumma mage vägra totalt! Ibland har jag bara lust att riva sönder mig själv när min mage är så dum .. Den är super känslig, inte bara mot gluten utan mot precis ALLT! Jag har ont i magen typ varannan dag och jag börjar bli jävligt trött på de .. Min mage kan ju förfan förstöra en hel dag .. /: aja.

Igår på dagen va de begravning för mormor, det va jätte jobbigt och sorligt.. /: usch! Men oj så fint de va ... Jag kommer sakna dig mormor <3

Idag ska jag iallafall hem till therese för att fira henne ytterligare och det känns skönt att jag får en chans till att göra de, kändes inte shysst i går att behöva åka hem innan vi ens hunnit in till stan /: förlåt vännen, men kunde inte gör någonting åt de!
Så idag blir det lite mat och så hos henne. och jag hoppas för gudsskull att min mage är i bättre skick då!

Nu ska jag fixa ihop lite frukost. Bye!

Kommentarer
Postat av: sofiappp

hej lilla rosenknopp. jobbigt att magen är så dum!!! du kanske har som julia hon får ont av typ allt också, kaffe paprika lök allt möjliggggt.

pusspuss

2008-12-07 @ 22:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0