jobb jobb

Dålig uppdatering igen, kanske kan skylla på en hård skolvecka med massa timmars övertids jobb? (: menmen. Idag blev det en lång dag i skolan, längre än vad jag är van vid iallafall! Myckt pyssel och fix innan fredag då vi ska ha våran företagspresentation som jag inte kommer kunna vara med på /: tråkigt. Begravningen för mormor är då!
Flickorna i gruppen kämpar för fullt för att lära sig sina texter utan till och jag tror att det kommer bli super bra tillslut (: Fin presentation och grejer har vi iallafall.

Aja, ikväll är det iallafall första fotbollsträningen sen uppehållet. och de känns lite sådära, jag vet inte varför tyvärr men jag gillar inte innefotboll allas och jaa. Det blir bara segt lixom /: Jag hoppas att jag kommer på bättre tankar efter kvällen träning.

I morgon är det en stor dag för en lite flicka, nämligen Therese som blir 18 :D haha! äntligen .. Så på fredag, om jag orkar, blir det utgång i stan och på lördag blir det middag och sånt mys hos Therese :) Hon ska få en så fin present av mig. :D

aja, ha de så bra :)

Kommentarer
Postat av: Fundernade!

Du är en sån himla fin person Camilla!

Tror du att du skulle kunna klara dig utan din pojkvän?(a)

2008-12-03 @ 18:58:03
Postat av: Camilla

haha, Tack du ^^

Nope tyvärr. ;)

2008-12-03 @ 19:05:11
URL: http://caaamillab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0