Restaurang

Gårkvällen spenderade jag på Tegel som så många andra och jag hade riktigt kul! :P Det är inte ofta jag har haft kul på krogen då jag ofta tycker de är rätt drygt bara, men igår va de riktigt trevligt. Kanske dyker upp några bilder senare, om jag inte minns fel togs de några kort men jag kan tyvärr inte minns av vem de togs?! haha. aja!
Så idag mår man som man förtjänar?! Fast jag mår faktist hyfsat bra, min mage brukar ju säga ifrån dagen efter och matstrejka men inte idag vilket va skönt. Så jag kan ju tacka Therese och Niclas för en trevlig kväll igår :D Tack mina kära vänner!

Idag startade jag dagen med en promenad med Sandra, super skönt och välbehövligt! Det va ett tag sen jag träffade sandra så de va skönt att få prata av sig lite. :)
Ikväll blir de förhoppningsvis restaurang mys med niklas :) Mums.
Ha en bra fredag :) Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0