Söndag

Igår va det lucia, vilket jag tyvärr inte kände känslan av. Tråkigt! När vi va mindre firade vi alltid Lucia här hemma hos oss med Lussebullar och annat gott. Sen framåt kvällen gick vi barn alltid Luciatåg för föräldrarna och runt på våran gård. De va tider de (: Men igår spenderade jag dagen med Niklas och två av hans vänner i skärholmen och heroncity, lite skillnad kanske?! Pojkarna gillade inte skärholmens centrum så där vart de ett kort besök men vi åkte sen till heron istället där de inhandlades ett Hemma bio system vilket tog typ 100 år.
Kvällen avslutade jag och niklas framför Göta kanal 2 och Pearl Harbour! (:

Idag har jag ingenting speciellt inplanerat, träning ikväll bara. Måste kanske plugga lite också så man kan någonting till gruppdiskutionen i morgon i psykologin. :)

Ha en bra Söndag  (: Byee.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0