Tidsfördriv bara

Vad gjorde du 2008 som du aldrig gjort förut? Åkte utomlands med mina vänner och hade ruskigt kul.
Håller du dina nyårslöften och ska du ge ett för 2009? Löften är inte min grej.
Fick någon i din närhet barn? Jaa, och jag blev gudmor! :D
Dog någon i din närhet? mm. /: 

Vilka länder besökte du? Greeekland!
Vad skulle du vilja ha 2009 som du saknade 2008? ehm, riktigt svårt! Bättre väder? :P
Vad var ditt största misslyckande? 
Vems beteende förtjänade att firas? De som gjort mig lycklig i år, fina vänner, familj och pojkvän.

Vems beteende gjorde dig ledsen eller arg? Inte värt att nämna här.
Var tog det mesta av dina pengar vägen? Resan skulle jag nog tippa på.
Vilken låt kommer alltid att påminna dig om 2008? Takida, A reason to cry. skulle jag tro!
Bästa filmer 2008? Åh, en som gick på tv, men jag minns inte va den heter!
Vad önskar du att du hade gjort mer av? Rest
Vad önskar du att du hade gjort mindre av? Jag vet inte?!
Favorit-TV-program? Sjukhuset!! och alla sorters inrednings program
Vilken var den bästa boken du läste? BLÄ FÖR BÖCKER!
Vad gjorde du på din födelsedag? Jag fyller 18 ju, så de blev utgång i stan!


Hur skulle du beskriva din stil 2008? Min egen.
Hur höll du dig ifrån att bli galen? Jaha?
Vem saknade du under 2008? Min fina mormor, saknaden är enorm!
Vem var den bästa nya personen du träffade? Oj, svårt, Isabelle kanske :)
Berätta om en värdefull läxa du lärde dig 2008.  Håll fast i dem som verkligen betyder nått.
Lärde du dig något nytt under 2008? Att man tyvärr inte kan lita på alla, även om man gärna skulle vilja de.

Kommentarer
Postat av: Anonym

förlåt mig men du är verkligen en person jag inte klarar av. går och tror du är så snygg:/ hm.. har väl sett bättre om man säger såå...

2008-12-23 @ 23:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0