Fotboll

Försöker ladda på nya låtar på min Ipod, men det gåår inte!!! och det är väldigt irriterande känner jag ... Det är typ alltid jätte krångligt. Får ropa på pappa, han kan allt ^^


Idag har vi våran sista seriematch för säsongen, väldigt sent jag vet. Men så är det iallafall :) Sen ikväll ska jag umgås med Niklas bara, det va ett bra tag sen vi hade en kväll tillsammans, bara vi två! (: så de känns mysigt. Fast troligtvis kommer kvällen inte sluta att bara vi två myser. Vi är allseles för rastlösa för de ^^ men det är iallafall en bra början på kvällen måste jag säga ..

Imorgon ska jag in till grönan. ^^ Senast jag va där va för kanske 3 år sen?! Jag gillar egentligen inte grönan sådär värst mycket. Men på ett sett ska det blir väldigt trevligt i morgon .. Jag ska dit med min syster och hennes vän emma ^^ Genom att ta med oss picknik gör vi dagen ännu bättre!



Ha en bra dag (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0