sommar

Helloo .. (: Idag är det måndag och jag är helt ledig. Inget jobb står på schemat! De kommer i morgon, på fredag och på lördag istället! Men jag ska nog stå ut ..
Så idag ska jag ägna min syster lite tid då hon åker till Arvika i morgon och sen till Finland i en månad. vi ska göra lite vofflor på våran altan och sen så ska vi förmodligen träna ihop och lite sånt :) Ikväll kommer min faster och farbror hit och ska bo här tills på fredag också, så de blir trevligt!

Jag och Niklas kommer inte ha tid för att åka någonstans nu i sommar med varandra tror vi så igår pratade vi om att dra i väg i vinder/vår istället och det vore verkligen guldvärt! :) de skulle göra tråkiga vintern 100000 gånger bättre och mysigare. Så jag verkligen hoppas :) Fast vi kanske ska upp en snabbis till Norrland och hämta Niklas systers barn och så bo där uppe på hotell typ en natt och sen flyga hem med henne ^^ Vore inte helt fel de heller. Fast det skulle vi göra någon helg nu på lovet bara. aja vi får se :)

Grönan igår va riktigt mysigt och man kände nostalgi när man såg alla små barnen springa runt där helt överlyckliga. Vi hade rustat upp oss för regn men inte alls kom det något, strålande sol hela dagen :P riktigt skönt :)
Fast jag har blivit en riktig klenis när det gäller karusell åkande, hahah! Jag höll på att spy på flygande mattan .. :O ojoj! Men jag överlevde som tur va ..

ojoj, nu fick jag höra av therese att det åskade och blixtrade i brottby masssor. Så när blev jag lite rädd! Ska gå, bye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0