Sööting

Så nu har jag kommit hem ifrån mina första timmar uppe i receptionen på take care, och de känns bra :) Jag tror dett när man väl kommer in i rutinerna och allt sånt kommer de där gå galant, men det tar ju ett tag!

Idag då, jag har klippt min morfars gräsmatta och fått mig en slant ^^ lätt förtjänta pengar. När jag va klar så gick jag och mammi över till grannen, mina kusiner, och hälsade på! Jag har nämligen fått en helt underbart söt och fin liten kusin härom dagen och OJ så söööt hon va :D Hel bedårande. ^^ och inte nog med det så hade vi innan träffat min andra lilla kusin, som möjligen är lite söötare och bedårade, ute på gatan. Och det fina är att hon känner igen oss nu så hon vinkar och smilar upp sig så fort man träffar henne! Så jag är en riktigt stolt kusin till två små sötnosar :D hehehe, aja (:

Fredag i morgon och jag är bjuden på middag hos en vän i stan som fyller 18 :D GRATTIS TILL DIG I MOROGN SARIIE! ^^ Tyvärr får jag avstå krogen då jag har fotbolls match dagen efter ... menmene! Det kommer flera tillfällen .. :)

Nu ska jag gå och kolla lite på matchen, jag ville att Ryssland skulle vinna /: men nu leder ju spanien! skiiit. aja! Bye,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0