Tillbaka?

Jo jag känner att jag kanske ska ta tag i det här igen .. det är ju ganska trevligt faktist! och det är skönt att skriva av sig lite lixom .. :)
så ja, vad har hänt? under, vad blir de 1 månads skrivstop? Jag har lyckats gå ut tvåan utan några som helst problem och helt okej betyg, alla som sa att tvåan ska vara jobbigast?! knäppt, kände aldrig riktigt av att de va jobbigt eller tråkigt som de va i nian och åttan. Så de känns väldigt bra :)
Jag och mina vänner började sommarlovet med att åka till Jossans land i Öregrund. Det blev en mycket trevlig och galen kväll. :P hahaah! Jag tog även mitt första dopp för året i havet :D
Jag har  även jobbat en del, fått jobb på ett gruppboende och det känns som ett riktigt härligt sommarjobb :) Men ändå vill jag inte jobba alls, vill bara njuta av ledigheten för sista gången kanske?! oj de låter hårt. :P aja. Har även tagit på mig att jobba på ett annat jobb i sommar, fast lite färre tillfällen. Typ på helgerna ibland! På Take care är de. men det är också ganska chill tror jag. Sålänge jag slipper stressen som sattes på prov under BK tiden .. bläää! Aldrig mera.

Igår gjorde jag min debut på Tegel och jag hade en riktigt trevlig kväll :) Idag mår jag, trots gårdagen, väldigt bra och jag känner mig pigg. Så idag ska jag simma med min kära syster som är hemma nu :D och hennes kompis. Sen ikvöll ska jag för första gången till Take care och lära mig sakerna där så att jag kan sättas i arbete någon dag framöver!

Nu tror jag faktist att jag ska gå och göra min syster sällskap. :)

Här kommer en fin bild ifrån Jossans land och en från midsommar (då jag åkte lite båt):

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0