naglar

idag är jag nästintill ledig, ska till jobbet och spendera endast två fjuttiga timmar. mellan 2-4 :) skönt tycker jag. restan av veckan är fullbokad. inklusive en helgdag, bara jobb!!

nåja, kom precis och tänka på att jag faktist kunde måla mina naglar, då min nuvarande färg börjar falla av. men då slog det mig det min pojkvän avslöjade igår, den lilla filuren. jag nämnde att jag va i stort behov av att måla mina naglar och då log han lite finurligt. jag la märke till detta då han va väldigt trött och hade innan knappt rört en min innan. han säger då, -sist du målade naglarna, fick du verkligen upp korken då? och förstod inte riktigt vad han menade men jag minns att jag hade kämpigt med att få upp korken sista jag målade naglarna. jag frågade då självklart vad han menade med det?! då brast han ut i skratt och berättade att han ibland,fråga mig inte när, brukade sitta och måla med naglacket på själva toppen av bruken eller vad man ska kalla det. så att jag skulle få problem med att få upp den!!! otroligt kul tyckte han, ytterst onödigt tyckte jag.
man skulle kunna kalla det lyckan av att retas med sin käraste, något som ibland är min boyfriends största hobby. jag vet inte riktigt vad jag tycker om de. men jag älskar honom ändå!

nu ska jag se om jag lyckas måla mina naglar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0