åska

gud så grått och trist allting blev helt plötsligt nu. de va inte direkt mysigt att vakna i morse av åskan och regnet! USCH, svenska sommar säger jag bara. åska är bland det värsta jag vet men som tur va hade jag mammi hemma ett tag efter att jag vaknat ^^ jag är en lite fegis.

så nu väntar änu en helg, men denna består enbart av jobb. det är bara att stå ut, för på måndag åker jag och N till skiathos i en vecka :) så skönt. sen dagen efter vi kommit hem blir det en tripp till gotland med brudarna och veckan efter de blir det troligtvis, om vädret tillåter, båtturer i våran vackra skärgård .. så jag har tre riktigt fina veckor att se framemot just nu :)

ha de bra, kommer nog inte ha tid att skriva på ett bra tag nu. njut av sommaren :) bye

Kommentarer
Postat av: sof

åhhh hoppas de åskar när jag kommer till vallis då ska jag sitta under filten och mysa med dig cammen.längtar till att komma till vallentuna och bara mysaaaaa :D ioohhh. först,på fredag åker jag till glada soliga happis yeeeehhhh och träffar glada tornedalsfolket ohohooo sen blir de vallentuna. längtar!

ska du inte lägga in ett nytt blogginlägg snat cammrenennnn

2009-07-21 @ 18:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0