livet

Att inspirationen till detta näst intill har försvunnit märks nog ganska tydligt just nu. men jag tror det är sommarn och alla dess härliga stunder som gör mig frånvarande. men jag älskar sommarn och har redan lyckats ta mig till grekland två gånger, holland på träningsläger och en vecka på underbara gotland.
jag måste säga att sommarn hittills har varit grymt jäkla bra. jag måste erkänna att jag älskar sommaren och att jag skulle vilja leva såhär året om!



att jag har börjar fundera på vad meningen med livet är, är bara ett plus i kanten. jag har helt eneklt lärt mig att tänka bättre. filosofera skulle jag kalla de! ^^

Kommentarer
Postat av: sof

haha du är så rolig. filosoferar... gullet. bra att du har det bra!!!!! är det tio dagar dom är borta? härligt ;) då hinner vi ha en riktig myskväll när jag kommer hem från festivalen, för innan så måste jag och johannes jobba massa inför vår föreställning... men efter den får vi mysa järnet. pusspuspuss

2009-07-23 @ 15:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0