nybakat

måndag morgon och jag ställde klockan på halv 9 för att gå upp och baka bröd till mg och min syster som kommer hem idag, strax :) så snart väntar en god och mysig frukost med nybakade scones.
det är alltid kul att träffa mina kära syster igen efter ett par månaders frånvaro, hon har jobbat i nordligaste norrland. burr! jag åker till grekland för att få sol och värme och hon åker till norge och möts av snö mittt i juli!!! de ingen annan vill se. :P haha.

jag serfaktist framemot dem komande veckan, känns som att den kommer bli bra :)

nu ska jag kanske börja duka upp lite. :) bye

Kommentarer
Postat av: Josefine

Japp, på lördag. Det börjar kl 12 men eftersom vi ska sälja kommer vi dit runt 11 :P Följ med du ;D

2009-07-28 @ 12:45:18
URL: http://joossann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0