vuxenpoäng.

idag känner jag mig duktig, haha och vuxen :) jag gick upp i morse åt en gemensam frukost med Niklas redan vid halv 7, tog min cykel och cyklade till jobbet ... :P väl där avverkade jag 6 tim. efter jobbet va jag tvungen att handla min lunch jag skulle äta. sen åkte jag hem, vattande alla blommor och började med min otroligt goda lunch som jag nu trycker i mig. känner att det blivit många vuxen poäng till mig redan idag och inte nog med det är jag tvungen att städa också. ännu mera plus :P hahah .. aja .. och therese, jag äter våran favorit :D MUMS. Keso, bacon, pasta och avvokado, de ska vara soltorkade tomater men de glömde jag köpa så jag bytte ut de mot ruccola. ser ut om barnmat men det är super gott ^^

nej nu ska jag fortsätta äta (: ha en bra helg. bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0