12 november

svinsprutan som jag tog i förrgår (tisdags) har gjort så att jag insett en sak. då jag igår, dagen efter sprutan, mådde dåligt med illamående, huvudvärk och ont överallt i kroppen insåg jag att jag va riktigt klokt av mig  att ta denna spruta trotts allt. för så jag kände mig i kroppen igår skulle jag ju troligtvis kännt tiotusen gånger värre om jag hade fått influensan och då hade jag fått värsta dödsångesten. hahaha usch! jag är så klen, jag skulle helt ärligt tro att de va mina sista dagar på jorden om jag fick influensan.
jag kan inte annat än tacka gudarna för att jag aldrig, under mina 19 år, drabbats av någon influensa. pepparpeppar

nu är det snart helg igen känns riktugt skönt då jag verklogen skulle behöva sova ut efter allt jobb som stått på schemat den här veckan :) helgen bjuder dessutom på endel roligheter så det är nått att se framemot.

nu ska jag snart röra mig mot tvn och halv åtta hos mig :) bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0