horseshow

jag är riktigt dålig på att uppdatera här nu. all tid går åt jobb och mina nära och kära!
det är ju faktist mindre än två månader tills vi åker i väg, i två månader!! sjukt.

idag står jobb på scehmat, som vanligt. men bara några få timmar vilket känns super skönt då jag förra veckan typ jobbade ihjäl mig. något jag inte är van med att göra. det blev sån omställning från gymnasiet, från att börja typ 10-12 varje dag, alltså långa sovmornar jämt, till att börja innan 8 varje dag. om jag va trött förra veckan. men nu börjar jag komma ikapp igen :)

på fredag ska jag och mamma till globen och kolla på horse show. som jag har längtat :) de va många år sen jag va på horse show men då va de en tradition och vi va där flera år i rad. jag saknar ridningen oerhört mycket och jag tror att efter våran långresa ska jag verkligen ta tag i det igen :)

fick precis ett samtal om jobb även på fredag och sjävklart tackar man ja :) så då va alla veckodagar även den här veckan fullbokade. jag gillaré!

nu måste jag börja fixa i ordning mig lite :) bye

Kommentarer
Postat av: sof

horseshow :D :D gu va roliggggttt!

2009-11-26 @ 09:45:06
Postat av: Sofie

Hur länge red du?

2009-11-26 @ 17:39:44
Postat av: Camilla

började när jag va 6 år och "slutade" för två år sen. men jag har ju under dessa två år ändå ridit någon gång ibland! men som jag saknar det!!!!

2009-11-26 @ 18:26:37
URL: http://caaamillab.blogg.se/
Postat av: Anonym

OK, red du på veda? Ibland kan jag också sakna det, men vill jag så kan jag fortfarande rida på mammas häst. Men min har jag sålt!

2009-11-30 @ 09:15:27
Postat av: Camilla

aa på veda och med min mamma på ett stall i lindholmen. :)

2009-11-30 @ 09:40:58
URL: http://caaamillab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0