promenad

idag känner jag mig defenitivt piggare, men självklart släpper ju inte förkylningen i första taget. suck! men febern är borta och mina ben blir självklart direkt rastlösa. så nu kom jag precis in ifrån en promenad, riktigt skönt med frisk luft när man bara legat inne framför tvn i 3 dagar.
men nu känner jag mig riktigt laddad inför måndagen i morgon och en ny arbetsvecka. jag håller verkligen tummarna för mycket jobb den här månaden :) skulle sitta fint.

vi besökte kyrkogården igår och gud så fint de va :) massor med lycktor och ljus på alla gravar. så vackert!

ni får ha en bra söndag (: hoppas ni inte drabbats av söndagsångest, vilket jag i princip aldrig kännt av!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0