snöstorm?

jag började denna torsdagsmorgon med 1 timmes promenad, i snöstorm!! inte riktigt vad jag hade förväntat mig. ni vet när man åker skidor och det snöar och snön lixom piskar i ansiktet?! så va det i morse på mig, hela promenaden. så när jag kom hem igen kände jag mig riktigt nöjd och benen va riktigt sega efter spinningen igår, som jag förövrigt överlevde utan några som helst problem.

nu här näst är det jobb som står på mitt schema. 9 tim sammanlagt hinner jag få ihop idag, dock på två olika jobb. men ganska bra ändå för att börja så sent. slutar vid 8 ikväll och då ska jag möta upp therese och sandra för lite mys.

nu måste jag börja fixa i ordning mig lite inför jobbet. det är varma kläder som måste på idag!!


bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0