spinning

jag är i stort behov av en dunjcka!!!!! som jag kan jobba i. åh, jag orkar inte lägga 1000 spänn för en dunjacka som jag bara ska jobba i. men jag fryser ju ihjäl utan! irriterande.

nåja, jag åkte till arninge och till täby men kom hem tomhänt då jackorna somsagt är för dyra för min budget just nu-

de kommer bli mycke jobb den här veckan, vilket är jätte skönt :) och på fredag blir de troligtvis peremiär utgång för sandra denna höst. då hon legat med opererat ben alldelles förlänge! men nu är hon på topp igen.

ska senare ikväll plåga mig på ett 60 min långt spinningpass. och ja, jag kommer dö! :P jag är inte den som är den heller, som lixom vilar lite ibland. nej är de spinning så är det, då ska de kännas! efter de blir det 30 min core. som grädden på moset lixom. men jag tror jag överlever :P

ha en bra dag (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0