svinspruta

jag började denna söndagsmorgon med en promenad, på ca 1 tim! så otroligt skönt att gå ut och gå innan frukosten för att sen kunna komma tillbaka hungrig och få stoppa i sig en välförtjänt och god frukost.

om en timme ska jag befinna mig på jobbet för att sen jobba fram till 8 ikväll och de känns faktist helt okej. :)

imorgon ska jag förhoppningsvis gå ner till doktorn och ta svininfluensavaccinet, om de finns något. de har ju tagit slut över allt men mamma hade hört att de på ett ställe i vallentuna skulle komma in i morgon. så jag hoppas :) jag måste ju även ta twinrix innan vi beger oss mot asien och de får jag inte göra förren 1 månad efter svinsprutan. så jag känner mig lite stressad med den dära svinsprutan.

nej, nu måste jag äta upp min frukost :) ha en super bar söndag- bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0