25 okt

vaknade för ungefär 30 min sen. ganska så utvilad känner jag mig :) vilket känns super skönt. då vi nu hat en hel arbetsvecka framflr oss igen. att helgerna ska gå så fort?! varför är dom så korta. tyvärr kommer de ju alltid vara så. nåja, man överlever ju iallafall (:

idag skulle jag behöva träna lite, men något lungt. kanske en långprommenad?! ska höra med mamma vad hon tycker. :)

gårkvällen blev riktigt trevlig. vi började med middag hemma hos sandra några stycken tjejer. där fixade vi iordning oss lite för att sen ta oss till simon och en liten klassreunion! och de va riktigt trevligt måste jag säga, något som borde styras ihop snart igen?!
efter några timmar i trevligt sällskap och lite framtidsplaners prat så begav vi oss vidare i vallentuna.

nu är det nog frukost som skulle behövas. dock strejar min mage, ovanligt? ska kolla vad jag kan hitta som kanske är lite snällt mot min stackars mage.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0