allahelgona

lördag och nej inge jobb för min del. /: värdelöst. fick ringa igår och sjukanmäla mig. och det är jag väldigt glad över att jag gjorde. min sjuka kropp hade aldrig klarat av en 10 timmars arbetsdag idag. huvet dunkar och näsan är täppt.
blir till att bara ligga framför tvn idag igen, kollade nyss på rent. helt klart den bästa musikalen genom tiderna :) jag fäller en tår varje gång jag tar mig tid att kolla på den. helt underbar musikal!

vi tog oss, trotts att jag är sjuk, till kista igår och bion This is it. en fin film med grym musik och dans! men jag måste erkänna att de riktigt tog emot att sitta i en lite stol i 1 ½ tim med feber. men jag kände mig tvungen, hade ju trotts allt redan sen en månad tillbaka betalat biljetterna. nåja, trotts lite feberfrossa på bion va filmen iktigt bra :) han är inte bara grym på allt han gjorde, han verkade dessutom riktigt jäkla ödmjuk också. vilket va så fint!

nu ska jag leta fram en till film och kika på. Ha en bra allahelgona afton!



senare idag blir det ett besök på kyrkogården för att hälsa på mormor och victor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0