gym

det är en riktigt öm camilla som sitter här just nu. att köra hårt på gymmet efter tre månaders uppehåll är en plåga för mina stackars klena armar- men snart så!!
jag tog mig ner till centrum vid lunchtid för att luncha med Mamma. vi gick till fiket och jag hade tagit med mig en macka som de fick fixa till mig :) blev mozzarella och parma, mums! sen gick vi och köpte två blommor för sen gick vi till kyrkogården och mormors grav och satte ner dom vid hennes grav. :) riktigt fint och höstigt blev de. jag kom på att jag på ett sätt verkligen ser framemot julen och få göra mormors grav fin, julen är så mycket mormor och det är då jag saknar henne som mest! hon va julen i vår släkt. så samtidigt ser jag inte framemot julen för jag inte får dela den med min kära mormor.


nåja, ikväll blir det packjobb med fotbollen men innan blir det en middag i ensamhet. tråkigt men gott :) nu ska jag duscha och fixa mig. ha en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mormor är stolt över dej jag lovar, vi tänker på henne o ser fram mot julen Kjam

2009-10-14 @ 21:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0