klädrensning

Hela förmiddagen har jag ägnat mig åt klädrensning i min garderob och hela fyra klädkassar fattigare blev jag. väldigt nödvändigt då lådorna i garderoben höll på att braka sönder. två påsar fick gå rätt ner i sopptunnan med trasiga kläder och två ska jag lämna in för försäljning på ett ställe i centrum :) så kanske man blir några kronor rikare på köpet-

skönt att hänga undan alla sommarkläder och få in alla höst kläder i garderoben, de har innan legat lite överallt i rummet eller i resten av huset, men nu är allt samlat och snyggt upphängt :) så skönt att få de gjort då jag många veckor varit nära på att börja men aldrig riktigt kommit till skott.
plus att jag den här gången va riktigt hård mot mig själv, annars tänker jag alltid med nästan alla kläder; - jomen den här får jag nog användningför någon gång snart. och då har den hängt orörd i garderoben i mer än 1 år.´så nej, den här gånmgen åkte även dessa grejer! och man kommer ju inte sakna dom direkt.

snart är de träning som gäller :) riktigt skönt. känner att jag måste komma igång och köra riktigt hårt nu. känner att jag är i riktigt bra form för de :) ha en bra söndags kväll.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0