lågkonjukturen-

tordag och snart helg. :) blev en till ledig dag idag men i morogn blir de jobb igen. lite segt med ännu en ledig dag men jag måste vara glad för allt jag lyckas få då det är många som sitter hemma jämt och det är ju faktist så att de på många förskolor försöker lösa, när någon är sjuk, utan att ta in vikarier. då de är så dyrt. blääää, för lågkunjukturen och att vi va tvugna att ta studenten när de va som värst.
inget att göra åt, jag är iallafall glad för allt jobb jag lyckas få :) då planeringen av asien resan i januari är i full gång. jag hoppas!!!!!

nåja, nu ska jag fixa i ordning mig liten frukost och senare underdagen blir de troligtvis en prommenad. jag är sån otrolig träningsvärk i bröst- och tricepsmusklerna efter gymmet i tisdags. haha, att inte gymma på 3 månader va inte allas en bra ide. så nu blir de till att ta tag i det här igen och bygga muskler :) men jag tror motivationen är tillbaka för gymmet efter dessa tre månader iallafall och det känns positivt.

BYE

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack Camilla för fina ord :)

Hoppas allt är bra med dig.

2009-10-08 @ 10:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0