sorry

dålig dålig dålig uppdatering, jagvet. finns dock en förklaring! jag har blivit en riktigt arbetande kvinna som jobbat hela 40 timmar om inte mer den här veckan. (varav en dag jobbade jag 13,5 timme.) wihoo pengar :D så jag klagar inte. (okej, kylan och äckel hösten klagar jag mer än gärna på)

nu ska jag alldeles strax ta mig till badrummet för att ta en varm dusch för sen vid 9 börjar inlåst, vilket är ett måste på torsdagar!

att asienresan är bokad känns helt ofattbart, kommer troligtvis inte förstå att vi ska åka förren vi sitter på planet :) men i två hela månader blir vi borta och vart i asien vi reser är än oklart. vi tar sikte på thailand då vi kommer flyga till och hem ifrån där. gud så härligt de kommer bli :)

nu måste jag dra mig mot duschen. :) ha en bra helg. det är ju faktist fredag i morgon. en välförtjänt sådan för min del!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0