söt

Lördag och helg (: väldigt skönt. har lyckats jobba tre dagar den här veckan, men jag vil jobba mer! hoppas på full veckan nästa vecka.
nåja, jag jobbade på mina gullebarns förskola (: Bellas och Emilias, så söta. de va nog lite svårt för båda två i början att förstå att de va jag som faktist va på deras dagis. men Emilia är så söt, hon sa vid ett tillfälle när ett annat barn sa fröken till mig; Milla är ingen fröken. Milla är Milla! ååh. så söt :D haha.


idag blir de till att hjälpa mamma och pappa att flytta båten, eller jag och niklas ska bidra med skjus bara :) men kvällen är fortfarande ett frågeteckan för min del.

och igår hittade vi en riktigt bra fluybiljett till thailand :D det är nära nu. nu i veckan bokar vi sen är de inte många månader kvar.

BYE

Kommentarer
Postat av: soffan

hahah gu va gulligggt

2009-10-19 @ 22:26:31
Postat av: soffan

ohohohoo gulligt ;D

2009-10-19 @ 22:39:30
Postat av: soffan

haha ojda visste inte om första inlägget gick fram. wopsi.

2009-10-20 @ 16:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0