svampisvamp

gaah, jag är sämst på att dricka på dagarna. inte alls bra! kom hem för ungefär 20 min och kom på att jag bara druckit ett litet glas vatten idag, åhh de känns i huvet! segtsegt.
idag har jag jobbat på en förskola (: kul och mysigt, jag trivs riktigt bra.

pappa kom hem från åre igår, där han gått i bergen typ och plockat svamp och fiskat och så med sin bror som bor där uppe, men iallafall, och med sig hem fick han detta;





synd att jag inte är allt förtjust i svamp. men jag kanske kan lära mig?

Kommentarer
Postat av: soffan

tjiiiises cammen du måste ju börja gilla svamp!!!!!!!!! sjukt mycket sjukt gott det ser ut smask smask smaskkkk

2009-10-06 @ 13:33:01
Postat av: Sofie

Ser jätte gott ut. Jag gillar inte svamp heller, men försöker lära mig. Ta i små mänger, med någon sås :)

2009-10-06 @ 14:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0